شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
ترانه تردید از اسحاق تتا ( <-PostCategory-> )

از روز اول حسی داشتم

حســــی پراز تردیــــــــد

امید به این عشق نبود

فقط خدا میفهمیـــــــــد

لرزشی در قلبم بـــــــود

که منو ازت جدا می کرد

به من ثابت شـــــــــــــد

می مونی با من تا به ابد

 

سبک موسیقی  :pop

این ترانه کامل بوده

كساني كه دوست دارن كه باهاشون  همکاری یا همیاری ای  در  زمينه هنري کنم  ميتونن از اين طريق با من در ارتباط باشن.

diamondteta@yahoo.com

www.facebook.com\s.haghteta



نظرات شما عزیزان:

eli
ساعت13:22---18 فروردين 1392
آن شب که جنون گل کرد در دشت خیال من

از کوچه نپرسیدی وضعیت حال من

از نام تو پرسیدم در آن شب بارانی

رفتی و سکوتت بود پاسخ به سوال من

دیدی چه صمیمانه در پای تو افتادم

وقتی که زدی سنگی از عشق به بال من

ای از همه زیباتر من مرثیه ها درام

ترسم که رسد پاییز دستش به نهال من

تو روح بهارانی،من باغ خزان دیده

دستی بکش ای باران بر میوه ی کال من

رفتی و ندیدی که آواره ترین بودم

آن شب که جنون گل کرد در دشت خیال من......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,ساعت 13:59 توسط اسحاق تتا |

مطالب پيشين
, ساعت 13:59" > ترانه تردید از اسحاق تتا